Značky podľa produktov | JLM | JLM Petrol/Diesel Air Intake & EGR Cleaner 500ml | Olejcentrum.sk - Najlacnejšie oleje v SR
PODPORTE NÁS NA FACEBOOKU

 


shoproku

shoproku

shoproku

shoproku

shoproku

shoproku

shoproku

shoproku


google+ facebook


 

 

najnakup

Úvod » Značky podľa produktov » JLM » JLM Petrol/Diesel Air Intake & EGR Cleaner 500ml


JLM Petrol/Diesel Air Intake & EGR Cleaner 500ml

Čistič sania a EGR

skladom

 

Dostupnosť: Skladom
Číslo produktu: 100014
Značka: JLM
Výrobca: JLM
EAN kod: 8718274350050
Cena bez DPH: 9,85 €
Cena s DPH (20.0 %):
11,82 €

do košíka:
 ks 

JLM Petrol/Diesel Air Intake & EGR Cleaner 500ml

JLM čistič sania a čistič EGR čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu.

Vlastnosti:

- rychlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR

- optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru

- zlepšuje výkon a akceleráciu motora

- redukuje výfukové plyny

- rozpúšta hrdzu, špinu a usadené sadze

- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu

Návod na aplikáciu:

1. Zahrejte motor

2. Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice zívisí podľa toho, čo bude čistené:

- Nachádza sa medzi turbodúchadlom / medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov)

- Pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom)

- Pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR), podľa toho, ktorý diel chcete čistiť.

Dôležité:

- Nestriekajte priamo cez medzichladič

- Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch / palivo.

3. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.

4. Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.

5. Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu)

6. Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objavý klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!

7. Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice

8. Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu

9. Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty

10. Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.

11. Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.

12. Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť voľnobeh.

UPOZORNENIE: NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU

NTI3MmM